پنجشنبه در سینماکان لاس وگاس بحث داغی در مورد مدل پخش فیلم ها درگرفت. نه فقط پتی جنکینز از مدل پخش همزمان فیلم ها در استریم ها و سالن های سینما انتقاد کرده و تجربه دیدن فیلم در سالن ها را ترجیح داده، بلکه کریس آرونسن مدیر پخش داخلی پارامونت نیز پیرامون قیمت بلیت به رولاندو رودریگز مدیر عامل مارکوس تئاتر تاخته است.
جنکینز در مورد پخش زن شگفتانگیز ۱۹۸۴ (Wonder Woman 1984) از اچبیاو مکس همزمان با اکران در سالنهای سینما میگوید:
بهترین تصمیم در میان چند گزینه بد و یک تجربه غمانگیز بود. در ماه دسامبر گذشته، برادران وارنر با توجه به ادامه پیدا کردن پاندمی اعلام کرد که همه فیلمهایش در سال ۲۰۲۱ را به همین سیاق از اچبیاو مکس پخش خواهد کرد. اولین قربانی این مدل زن شگفتانگیز ۱۹۸۴ بود که همزمان با تعطیلات کریسمس روی پرده رفت در حالی که بازارهای کلیدی لسآنجلس و نیویورک بسته بودند.
زن شگفتانگیز ۱۹۸۴ در افتتاحیه ۱۶.۷ میلیون دلار فروخت، در حالی که قسمت اول در سال ۲۰۱۷ در بازارهای داخلی به فروش افتتاحیه ۱۰۳.۲ میلیون دلاری رسیده بود. در دسترس بودن قسمت دوم در اچبیاو مکس سبب شد که نسخههای باکیفیتی از فیلم قاچاق شود. این فیلم پس از ۱۷ روز توسط ۳.۹ میلیون خانوار آمریکایی اچبیاو مکس دیده شد.
جنکینز در مورد دنبالهای که به فروش جهانی ۱۶۶.۵ میلیون دلاری رسید می گوید:
برای فیلم زیانآ ور بود. میدانستم که این اتفاق خواهد افتاد. این فیلمساز اضافه میکند: اما فکر نمیکنم در شبکههای استریم ویدیو همین وضعیت را داشته باشد. هوادار مدل پخش همزمان از پلتفرمهای دیجیتال و سالنهای سینما نیستم و امیدوارم که بتوانم برای همیشه از آن دوری کنم.
به نقل ۳۰نما،این کارگردان که قسمت اول سه گانهاش به فروش جهانی ۸۲۲.۸ میلیون دلاری رسیده میگوید:
من برای پردههای بزرگ فیلم میسازم. او در پاسخ به این پرسش که آیا برای نتفلیکس فیلم میسازد یا نه میگوید: نمیسازم. به این معنا که حاضر نیست فیلمش را به شکل کوتاه مدت اکران کند.
جنکینز اضافه میکند:
دوست دارم برای پروژه های تلویزیونی با نتفلیکس همکاری کنم، اما برای هیچ شبکه استریمی با آن شرایط حاضر نیستم فیلم بسازم. وقتی قرار است یک فیلم به مدت کوتاهی اکران شود، بازاریابی آن دشوار خواهد بود.