علیرغم انتقاداتی که در مورد بخشی از سریال «زیباتر از تو» وجود دارد، سازندگان همچنان به همان شیوه ادامه می دهند!

سریال های تابستانی با تصاویر مفرح و رنگارنگ و داستان های کمدی عاشقانه معمولا جایگاه ویژه ای دارند. سریال تابستانی جدید شبکه تلویزیونی فاکس با نام Senden Daha Güzel (زیباتر از تو) چند هفته ای است که روی آنتن می رود. این سریال طرفداران جمره بایسل را به شدت خوشحال کرد …

جمره بایسل با سریال Baht Oyunu ( بازی بخت ) که در آن همبازی آیتاچ شاشماز بود، موفقیت خود را در کمدی رمانتیک اثبات کرد. حالا او تابستان امسال به همراه بوراک چلیک در سریال تلویزیونی Senden Daha Güzel ( زیباتر از تو ) نقش اصلی را ایفا می کند. همکاری چلیک و بایسل از همان ابتدا مورد پسند بینندگان قرار گرفت. مخاطبان این دو بازیگر را جفت عالی سریالی خطاب کردند و هر قسمت را با علاقه زیاد تماشا می کنند.

تاکنون چند قسمت از این سریال پخش شده و تقریبا از همان اپیزود اول، حالت های عضلانی و بدون پیراهن بوراک چلیک روی صفحه ظاهر شد. برخی از صحنه های این بازیگر که تبدیل به یک نمایش عضله شده به عنوان عنصری برای افزایش رتبه در بسیاری از سریال های تلویزیونی مطرح شده است. این موضوع را به عنوان شوخی بیان نمی کنیم ، معمولا سریال های تابستانی ای که از این تاکتیک استفاده کردند ، در ریتینگ جایگاه مناسبی دارند !

این روند در مورد سریال Erkenci Kuş (پرنده سحر خیز) به خوبی تجربه شد، جان یامان که با کار فشرده روی عضلات خود به شکلی کاملاً متفاوت در مقابل مخاطب ظاهر می شد، تقریبا به شکل مداوم جلوه های عضلانی خود را به نمایش می گذاشت ؛ اگرچه در ابتدا توجه های زیادی را به خود جلب کرد ، اما پس از مدتی و با استفاده بیش از حدِ این روش ، سیل انتقاد مخاطبان روانه شبکه های اجتماعی شد.

با شروع قسمت اول سریال Senden Daha Güzel ( زیباتر از تو ) ، بوراک چلیک در صحنه هایی متعددی که ماهیچه های او نقش اصلی را برعهده میگیرد ، حضور یافت ، نکته ای که انتقاد گسترده مخاطبان در رسانه های اجتماعی را در پی داشت. با این حال، با وجود چنین اظهارنظرهایی، این روند همچنان ادامه دارد!

به نظر می رسد امید کارگردان در سریال به «عضله» های بوراک چلیک گره خورده است. سریال جذابیت سرگرم کننده ای دارد و مخاطبان زیادی ، خصوصا خارج از ترکیه ، این سریال را دنبال می کنند ؛ ما در سریال جمره بایسل را داریم که طرفداران دو آتشه ای دارد و حتی فیلمنامه نویس سریال، عایشه اونر کوتلو، که نامی موفق در ژانر کمدی رمانتیک است و تجربه خوبی در سریال های تابستانی دارد ، اما به نظر تمرکز کارگردان بیشتر روی عضلات بازیگران است. ( شایدم نویسنده )

اما در نتیجه ی تداوم این روند ، اوضاع هر هفته خسته کننده تر شد. اگرچه فیلمنامه نویس نمی خواست از این موضوع دست بکشد، اما نظرات مخاطبان بعد از هر قسمت به وضوح مشخص است ؛ برای مثال پس از قسمت چهارم کاربران در توییتر با ارسال انبوهی پیام از سازندگان سریال خواستند از زیاده روی دست بردارند و روی سناریو تمرکز کنند ، در واقع پیام های منتشر شده در توییتر بسیار است ، اکثر آنها ضمن ستایش از کلیت سریال و ستایش هارمون جمره بایسل و بوراک چلیک ، نسبت به استفاده مکرر از این شیوه ناراضی بودند.

کاربری به شوخی گفت : « کارگردان پیش خودش فکر می کند تایم خالی را چه کار کنیم ؟ نویسنده هم پاسخ داد : عضلات بوراک . » کاربر دیگری به شوخی نوشت : « هر بار که این سکانس ها رو می بینم گویی مسایقات پروش اندام آغاز شده اما وقتی دوربین سراغ جمره میره یادم می افته که نه ، این سریاله » کاربر دیگری نوشت : « تا کی قراره از این شیوه استفاده کنید ؟ اگر به جای بهره از عضلات بوراک از سلول های خاکستری مغزتان استفاده بیشتری ببرید ، سریال بعد از تابستان هم ادامه خواهد داشت. »

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته‌ها